Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].
KATEGORIE
 
NOWOŚCI

------------------------
Pokaż wszystkie

 
PROMOCJE

------------------------
Pokaż wszystkie

 
POLECAMY
 

Regulamin sklepu Tillandsia czyli oplątwa

Regulamin sklepu Tillandsia czyli oplątwa www.roslinytropikalne.sklepna5.pl został opracowany dnia 5 września 2012r. Niniejszy Regulamin określa zasady wysyłkowej sprzedaży roślin tropikalnych, elementów dekoracyjnych do ich montowania i aranżacji a także akcesoriów i nawozów niezbędnych do ich uprawy.

I. Warunki ogólne

  1. Sklep Tillandsia czyli oplątwa www.roslinytropikalne.sklepna5.pl jest internetowym sklepem wysyłkowym umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
  2. Sklep Tillandsia czyli oplątwa www.roslinytropikalne.sklepna5.pl jest prowadzony przez firmę: IN.OUT Beata Dreksler, ul. Smoleńska 75/29, 03-528 Warszawa, NIP: 524-186-00-9, REGON: 142976969, E-mail: info@roslinytropikalne.pl, Nr konta bankowego: PL 44 1050 1924 1000 0090 9116 6612
  3. Zakup w sklepie internetowym Tillandsia czyli oplątwa www.roslinytropikalne.sklepna5.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu, oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Kupującego do celów związanych z realizacją zamówienia i w celach marketingowych naszego sklepu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

  1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji "Dodaj do koszyka" oraz następnie w Koszyku poprzez przycisk "Złóż zamówienie". Następnie należy podać dane do wysyłki, wybrać dogodną formę płatności i zapłacić za towar wraz z wybraną opcją wysyłki.
  2. Można też złożyć zamówienie telefonicznie tel. 723890630 lub wysłać e-mailem info@roslinytropikalne.pl.
  3. Przy składaniu zamówienia należy podać adres do wysyłki, telefon komórkowy do kontaktu i adres e-mail.
  4. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu, pod którymi będzie można potwierdzić złożenie zamówienia, oraz dokonanie płatności.
  5. Zamówienie internetowe i poprzez e-mail można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia telefoniczne przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
  6. W przypadku przerwy urlopowej informacja na ten temat będzie dostępna na stronie głównej sklepu.
  7. Przesyłki wysyłamy w poniedziałki i środy, po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. W wyjątkowych przypadkach lub na życzenie wysyłamy w inne dni w tygodniu z wyjątkiem piątku, dni wolnych od pracy i dni poprzedzających święta i dni wolne.
  8. W dniu wysyłki, do kupującego zostaje wysłana  informację o wysyłce, na podany podczas składania zamówienia adres e-mail. Informacja taka jest wysyłana automatycznie, dlatego skrzynki pocztowe często kwalifikują ją jako spam, spodziewając się przesyłki należy często zaglądać do tego folderu.
  9. Przesyłki wysyłamy o każdej porze roku. Przesyłki mogą być wstrzymane w wypadku niekorzystnej sytuacji pogodowej jak np. wyjątkowych upałów (ponad +30 stopni Celsjusza) i mrozów (poniżej 0 stopni Celsjusza) utrzymujących się przez kilka dni lub.intensywnych opadów śniegu lub deszczu opóźniających doręczenia przesyłek.
  10. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji niezwłocznie powiadomimy Zamawiającego.
  11. Zamówienia, w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe lub nie zostały opłacone nie będą mogły być zrealizowane.
  12. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym Tillandsia czyli oplątwa www.roslinytropikalne.sklepna5.pl są podane w złotych polskich i są cenami brutto.
  13. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT. Aby otrzymać fakturę należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.
  14. Treść stron internetowych sklepu  należy traktować jako zaproszenie do zawarcia umowy a przedstawione na stronach sklepu wizerunki produktów nie stanowią oferty sprzedaży w rozumieniu kodeksu cywilnego. Wygląd oraz opis roślin może różnić się od rzeczywistych wizerunków i parametrów, formy ulistnienia czy stopnia przebarwienia liści. Na zdjęciach pokazane są średniej wielkości rośliny w danej grupie cenowej. Kwiaty pokazane na zdjęciach są sezonowe i nie zawsze posiadamy rośliny kwitnące lub z pąkami. W przypadku wątpliwości na życzenie klienta możliwe jest wysłanie zdjęć konkretnych roślin przed ich wysyłką w celu akceptacji.
  15. W przypadku braku konkretnego gatunku nadpłata zostanie zwrócona klientowi po konsultacji czy nie chce zamienić tego gatunku na inny.
  16. Realizujemy zamówienia dostarczane na terytorium Polski. W przypadku zamówień poza terytorium Polski każdorazowo potwierdzamy cenę przesyłki.
  17. Rośliny wysyłamy pocztą kurierską. W przypadku wyraźnego życzenia klienta możemy wysłać również w inny, określony przez klienta sposób. W przypadku wysyłania do paczkomatów nie bierzemy odpowiedzialności za jakość dostarczonych roślin, gdyż nie wiemy jak długo i w jakich warunkach rośliny będą przechowywane w paczkomacie.

III. Reklamacje

  1. Wszystkie wysyłane rośliny są zdrowe, po kontrolach fitosanitarnych (posiadamy odpowiednie certyfikaty). Gdy jednak zdarzy się, że będą uszkodzone w transporcie z przyczyn od nas niezależnych (złe magazynowanie, zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura w trakcie dostawy), prosimy o kontakt z dokładnym opisem problemu i zdjęciami roślin. W uzasadnionych przypadkach rośliny zostaną wysłane ponownie na nasz koszt.
  2. Nasze przesyłki wysyłamy Kurierem, w przypadku uszkodzenia paczki prosimy o wypełnienie formularza szkody z kurierem. W uzasadnionych przypadkach rośliny zostaną wysłane ponownie na nasz koszt.
  3. Reklamacje mogą być składane w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki. Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni roboczych od momentu jej otrzymania. W reklamacji prosimy podać precyzyjny opis, załączyć zdjęcia, co ułatwi szybkie rozpatrzenie reklamacji.
  4. W przypadku uznania reklamacji Klient ma możliwość wybrania opcji:
             a/ wysyłka nowych roślin na nasz koszt
             b/ zwrot pieniędzy
  5. W przypadku wysyłki nowych roślin jest ona realizowana w ciągu 2 dni od dnia decyzji. W przypadku zwrotu pieniędzy jest on realizowany do 14 dni na wskazany przez klienta rachunek bankowy..

IV. Poufność i Bezpieczeństwo Transakcji

  1. Nie udostępniamy podmiotom trzecim żadnych informacji dotyczących Klienta korzystającego z naszej strony i sklepu Tillandsia czyli oplątwa www.roslinytropikalne.sklepna5.pl.
  2. Klient dokonując rejestracji i zakupu w sklepie zgadza się na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia i w celach marketingowych naszego sklepu.
  3. Dokładamy wszelkich starań w celu zabezpieczenia danych osobowych klientów Sklepu przed nieautoryzowanym dostępem zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).
  4. Każdy Klient dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawienia ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. W przypadku żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych są one usuwane z naszej bazy.
MOJE KONTO
  Logowanie
  Załóż konto
  Przypomnij hasło
 
SUBSKRYPCJA

 

 
TOP LISTA
  1. 1.
  2. 2.
  3. 3.
  4. 4.
  5. 5.
 
INFORMACJE
  Informacje o sklepie
  Regulamin sklepu
 

Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl